בלוג קאונט


ריהוט גן- החורף זה הזמן להתחדש!

מזל טוב ! בדיוק עברתם לבית חדש עם גינה רחבת ידיים או דירה לה חיכיתם במשך שנים וזה הזמן לאבזר ולעצב את המרפסת או הגג שלכם! עכשיו עם בוא החורף, זה בדיוק הרגע הנכון להשקיע בריהוט גן איכותי שיתרום רבות לעיצוב הגינה שלכם ויאפשר לכם כבר באביב הקרוב לארח את כל האנשים הקרובים לכם בביתכם החדש באוויר הפתוח והנקי אחרי שהגשם שטף את כל הלכלוך וכעת אפשר להנות מהבריזה יחד עם השמש החמימה.

 

אז למה בחורף?

פשוט מאוד! בגלל המחיר! בחורף יורד המחיר לכל הציוד ומוצרי העיצוב אותם רוב המשפחות בישראל בוחרות לרכוש בכלל בקיץ או לקראת הקיץ. פרגולות, דקים, בריכות שחייה וכן – גם ריהוט גן, זה הזמן לרכוש, בחורף, כשהמחיר נמוך והאיכות נשארת איכות. אצלנו בפארק באנץ’ תוכלו להתרשם ממגוון של ספסלים, מערכות ישיבה ושולחנות לאזור החיצוני של הבית באיכות ללא פשרות וברמת גימור מושלמת.

 

אילו סוגי ריהוט גן קיימים?

קיימים שלושה סוגים עיקריים של ריהוט גן…

  1. ריהוט גן מעץ- עץ הוא חומר גלם טבעי, גמיש ועמיד מאוד. ניתן לשמור על תחזוקה גבוהה ללא מאמץ שכן מדובר בחומר גלם שיודע להתמודד היטב עם פגעי מזג האוור. ריהוט גן מעץ ישתלב נפלא עם הצמחיה שלכם ויעניק למרפסת או לחצר מראה כפרי ואסתטי.
  2. ריהוט גן ממתכת- לבתים המעוצבים בסגנון מודרני – ריהוט גן ממתכת הוא הפתרון המושלם. המתכת בין אם אלומיניום ובין אם ברזל עמידה, חזקה ומוסיפה לביתנו טאצ’ של יוקרה.
  3. ריהוט גן משולב- כאן בחרנו לשלב כמה חומרי גלם וכך מערכת הישיבה יכולה להשתלב עם כל סגנון עיצובי.

אז קדימה, למה אתם מחכים, רכשו עוד היום מערכת ישיבה לגינה במחיר מבצע, כך תקדימו את הקיץ ותהיו מוכנים לשמש החמימה שלעתים בישראל, אם לומר את האמת גם בחורף מפתיעה אותנו. ניתן גם לשדרג את הגינה עם ספסלי עץ איכותיים המשמשים הן כפתרון ישיבה מצוין ונוח והן כאביזר נוי המשתלב בגינה בהרמוניה מושלמת.

ריהוט גן