בלוג קאונט


פרסום בלינקדאין, פרסום ממוקד קהל יעד

עם תחילתו של עידן האינטרנט היינו עדים עם השנים ליותר ויותר נוכחות של מפרסמים באתרי האינטרנט השונים.

זה התחיל מבאנרים ופרסומות ספוראדיות בכל מיני אתרים, כאשר עם השנים התפתח בצורה ניכרת תחום הפרסום באינטרנט והתחלנו לראות דפי נחיתה צצים בכל מקום.

 

נושא נוסף שאנו עדים לשינוי ולצמיחה בו הוא נושא הפרסומות מכוונות צרכנים, כלומר, אנו רואים פרסומות על פי, ובהתאמה לאתרים האחרונים שהמשתמש גלש בהם, למשל, אם ביקרנו באתרים של נופשונים במזרח הרחוק, נקבל בהמשך כל מיני פרסומות בצד הדף בו אנו מבקרים של טיסות למזרח הרחוק או מלונות במזרח הרחוק.

 

היתרון המרכזי של פרסומות מכוונות צרכנים הוא שהצרכן מקבל פרסומת בנושא בו הוא התעניין בעבר, מה שמעיד על מיקוד יוצא דופן ועל התאמה של הפרסומת לקהל היעד.

כאשר הצרכן מקבל פרסומת מכוונת מטרה לנושא בו הביע עניין הסיכוי להנעה לרכישה הוא יותר גבוה.

יתרון נוסף הוא מיקוד צרכני, כלומר, אם פעם היינו רואים את המשווקים מכוונים פרסומות לצרכנים על פי מאפיינים דמוגרפיים כמו גיל, אזור מגורים, מגדר וכדומה, אז כיום אנחנו רואים את הפרסומות מגיעות לצרכן על פי תחומי העניין שלו, ואנחנו יודעים בוודאות שזהו תחום עניין של הצרכן היות והוא הביא נכונות לבצע רכישה בעבר היות והסתכל באתר של מוצר זה או מוצר דומה לו.

 

אחד האתרים בו אנו עדים לשיטה זו של פרסום הוא לינקדאין 

לינקדאין הוא אתר חברתי מקוון שמטרתו ליצור קשרים עסקיים ברשת. מדובר באתר סופר פופולארי המדורג בין ה-20 אתרים הכי מבוקשים ברשת. המטרה העיקרית שלשמה משתמשים באתר לינקדאין היא ליצור פרופיל עסקי רשמי שיסייע לאנשים ליצור קשרים עסקיים, לחפש עבודות, להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם וכדומה.

הסיבה ששיווק כמו פרסום בלינקדאין יעיל הוא מעל הכל תודות לתנועה הערה שיש באתר.

כיום לינקדאין הפך לרשת חברתית שכל מעסיק בודק את הפרופיל של העובדים לעתיד שלו, דבר שיוצר טראפיק איכותי לאתר.

מעבר לעובדה שבאתר יש תנועה מתמדת, אנחנו יכולים להשתמש בפרסום בלינקדאין גם לפי תחומי העניין, הנושאים וענפי התעסוקה בהם התעניין האדם שנמצא באתר ועל פי אותם פרמטרים להראות לו פרסומות באותם תחומים.