בלוג קאונט


הכי הרבה עוקבים באינסטגרם

הרבה עוקבים באינסטגרם בחינם

כל בעל חשבון אינסטגרם מעוניין לדעת כיצד הוא יוכל להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם בחינם. הסיבה לכך היא שהעוקבים הם 'החמאה והלחם' של בעלי חשבון אינסטגרם. הם אלו שמצביעים על הפופולאריות של בעלי החשבון והם אלו שמושכים עוד ועוד גולשים לעקוב אחר אותו חשבון.

מסיבה זו המטרה העיקרית של כל בעל חשבון צריכה להיות גיוס כמות גדולה של עוקבים. יש בעלי חשבון שמחליטים להשיג עוקבים בחינם, אחרים מחליטים לקנות חבילות עוקבים ויש גם כאלו שמחליטים לשלב בין השניים ולהעניק לחשבון שלהם את אותה נקודת זינוק לו הוא זקוק על מנת להצליח הלאה. אז, איך מגייסים עוקבים בחינם? מהו המחיר של קנייית עוקבים ומהן הנקודות החשובות אותן יש לדעת לגבי האינסטגרם? התחילו לקרוא!

 

יצירת פרופיל אינסטגרם מעניין

אינסטגרם היא תוכנה לשיתוף תמונות וסרטונים עד 15 שניות. ניתן להשתמש בתוכנה באמצעות המחשב או להוריד אותה כאפליקציה לסמארטפון. נכון להיום מדובר על אחת התוכנות הפופולאריות ביותר בעולם, תוכנה זו שהושקה לראשונה בשנת 2010 ונמכרה שנתיים לאחר מכן לפייסבוק נחשבת לאחת התוכנה המצליחות ביותר. רבים מתארים אותה כרשת חברתית לשיתוף תמונות אותם מצלמים באמצעות הטלפון החכם והטאבלטים, אך אחד הדברים החשובים ביותר אותו יש לקחת בחשבון כאשר מחליטים לפתוח חשבון באינסטגרם הוא שבניגוד לרשתות חברתיות אחרות, באינסטגרם אין דרך להכיר אנשים אחרים מבחינה חברתית (כמו בפייסבוק), הדרך היחידה להכיר אנשים בה היא באמצעות התמונות והסרטונים הקצרים אותם מפרסמים. מסיבה זו חשוב להשקיע את כל האנרגיות בכתיבת תיאור פרופיל מעניין ובהעלאת סרטונים ותמונות בעלות ערך מוסף, כאלו שימשכו אחריהן עוקבים ובחינם.

 

פעילות והיכרות באינסטגרם

השגת עוקבים באינסטגרם משולה להכרת חברים חדשים בחיים. אם אתם מעוניינים לזכות בעוקבים באינסטגרם בחינם חשוב שתחשפו את עצמכם לקהילת האינסטגרם. ההצלצה היא להתחיל ולטייל בין חשבונות של משתמשים אחרים, תעקבו אחר חלק מהם, חלקו לייקים לתמונות וסרטונים שאתם אוהבים ומהר מאוד אותם עוקבים יכנסו אל הפרופיל שלכם וחלק מהם יחזירו לכם באותה מטבע, הם יהפכו להיות עוקבים בחשבון שלכם.

 

לא יכולים שלא לעקוב אחריכם

העלאת תמונות וסרטונים מיוחדים, חריגים, מצחיקים או בתחום מסוים תוביל אנשים לעקוב אחריכם. אנשים מתעניינים בדברים מעניינים וחדשים. פעולה נוספת אותה ניתן לעשות היא להבטיח לחברי האינסטגרם תמורה באם הם יהפכו לעוקבים בחשבון שלכם. תמורה כמו למשל קופון לקניית אוכל לכלב או לחתול, הנחה עבור מוצר מסוים. אפשרות נוספת היא לשלוח אחת או יותר מהתמונות שלכם לדף של אחד המשתמשים שמרכז כל מיני תמונות בתחום מסויים ונתון קרדיט לאדם שצילם אותו. באם התמונה תמצא חן בעיני הגולשים הם יכנסו לחשבון האינסטגרם של בעל התמונה וחלקם יתחילו לעקוב אחריו.

 

בהצלחה!

הכי הרבה עוקבים באינסטגרם